BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Alhamdulillah...dalam kesibukan, sempat lagi bernukilan di sini...kadang-kadang rase blog ni tempat saya luahkan isi hati....sebab selalunya sukar nak luahkan isi hati kat org lain tengok pada keadaan dan masalah tu......

Kadang-kadang kawan yg kite anggap kawan baik yang kita rasa boleh percaya pon cakap yang buruk di belakang kite dan buat cerita yg bukan-bukan...entah betul entah tidak yg menyampaikan tu...ini kerana saya pernah mengalaminya...memang terlalu sakit bila dapat tau perkara ini...tapi saya telah belajar dan sudah memaafkan dia...tak mengapalah saya fikir positif jer...Allah lebih mengetahui apa yang ada dalam hati saya...

Apa yang saya buat adalah bersyukur dengan apa yang ada sekarang, kerja dengan ikhlas walaupon kadang2 ada yang tidak menyenangkan hati tapi cuba bersangka baik..orang sekiling nak kata apa pun biarlah....
 
Semoga allah jauhkan dan lindungi saya dan keluarga dari niat orang yang tak baik. 

 

0 comments: